Gánt Község Önkormányzata
Álláslehetőség (testületi referens)
Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal
testületi referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.
Ellátandó feladatok:
Képviselő-testületi és bizottsági ülések szervezésében, előkészítésében és végrehajtásában történő részvétel. Képviselő-testületi és bizottsági üléseken való részétel, jegyzőkönyvvezetés, jegyzőkönyvek készítése, felterjesztése. Határozati kivonatok készítése, határozatok és rendeletek nyilvántartásának vezetése, kezelése. Másolási, digitalizálási feladatok ellátása, adatszolgáltatások teljesítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 24. pontja szerinti koordinációs feladatkör és 27. pontja szerinti titkársági feladatkör.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a közszolgálati szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskolai végzettség,
- Kiváló gépírási ismeretek,
- Közigazgatási gyakorlat – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási alapvizsga,
- Jegyzőkönyvvezetési szakképesítés,
- Önkormányzati hivatalban szerzett szakmai tapasztalat,
- ASP irat szakrendszer ismerete
Elvárt kompetenciák:
- Magas fokú kommunikációs készség szóban és írásban,
- Önálló, pontos munkavégzés,
- Rendszerszemlélet, problémamegoldó képesség,
- Monotonitástűrés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 9. §-a és az 1. sz. melléklete alapján,
- Végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
- Nyilatkozat, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85. §-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők az adatait megismerjék és kezeljék.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. február 10.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8083 Csákvár, Szabadság tér 9.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: Csv/137-3/2023., valamint a munkakör megnevezését: testületi referens.
- Elektronikus úton Heinczné Horváth Edina önkormányzati és társulási irodavezető részére az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat elbírálása a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján előszűrt pályázók személyes meghallgatását követően történik. A pályázat elbírálásáról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A kinevezésre 6 hónap próbaidő kikötésével kerül sor. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát. A pályázat eredményéről az érintettek írásban értesítést kapnak.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. február 28.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
- gov.hu 2023.01.23.
- csakvar.hu 2023.01.18.
- gantfalu.hu 2023.01.18.
- vertesboglar.hu 2023.01.18.